onsdag 3 september 2008

Premiärtipsen...

"Orginalbloggen" finns på www.metrobloggen.se/MathiasSpeltips


Ont om egna idéer idag som sagt - därmed låter vi lite gästtippare ta över bloggen, jag lånar lite units och de fixar degen!? - Perfekt!
-------------------------------------------------------------------
"Marcus trippel":

F.Pennetta - D.Safina 2:a Odds: 1,26
S. Williams - V. Williams 1:a Odds: 1,70
GOG -Viborg hcpspel - 5,5 mål 2:a Odds: 1,85
Trippelodds: 3,96 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Pennetta ska inte kunna hänga med Safina.
Serena tror Marcus är något bättre, givetvis svår match!
Viborg är dominater i dansk damhandboll, givna favoriter trots bortaplan!

Pingus, min danska kontakt som jag skryter om i tid och otid bjuder på följande spel:
(Han bifogade analyser på danska, men p.g.a strul med klistra/klippa funktionen struntar jag i dem, men analyserna var intressanta!
Esberg - Århus 2:a
Odds: 1,70 (Betafe) Insats: 5/10 units
-
HSV Hamburg - HSG Wetzlar hcpspel -7,5 mål 1:a
Odds: 1,85 Insats: 5/10 units
-
R-N Löwen - TV Grobwallstadt hcpspel - 5,5 mål 1:a
Odds: 1,65 (Expekt) Insats: 5/10 units
-
GOG - Viborg handicapspel -5,5 mål 2:a
Odds: 1,85 (Betsafe) Insats: 5/10 units
(Notera att detta är samma match som "Marcus" rekade ovan, jag testar även ett singelspel.)
-----------------------------------------------------------
Levande spel: 25 units
Kvar i fonden: 241 units
(Spelfonden startade den 18 augusti -08 med 200 units)

Inga kommentarer: