onsdag 27 maj 2009

Smått och gott (liket lever!)

* Jodå, visst lever bloggen, bara allt mer och mer sällan.
Den som väntar på något gott finns det ju ett gammal beprövat talesätt som heter, jag kör på det stenhårt!

* (Ny)Gamla Ullevi! Ni som bor i Göteborg och inte besökt arenan än - gör det! Sanslöst tryck och en underbar fotbollsarena, som vi förtjänat den genom alla hundår på både ultragamla och megastora Ullevi, vår borg! 17-1 i målskillnad säger väl en del...
Just det, en varning utfärdas, bör besökas i samband med en Blåvitt-match, annars riskerar du att få spö av Gais-klacken, han gillar inte sällskap.

* Glöm inte rösta i omröstning här till höger, nu har ni chansen tycka till!

* Champions League- final ikväll och mitt tips går till *trumvirvel* Manchester United.
I min värld måste de defensiva avbräcken hos Barcelona spela roll, givetvis är det ändå extremt svårtippat och den som säger sig vara säker svamlar i nattmössan, men jag testar en liten slant på Sir Alex manskap.

* Som sagt, bloggen lever vidare men diverse obskyra fondförsök osv skrotar jag ett bra tag framöver, vet inte om bloggen någonsin kommer tillbaka som en renodlad spel sådan, det får framtiden utvisa, tillsvidare får ni hålla till goda med lite funderingar kring både det ena och det andra, hoppas någon läsare finns kvar bara...
Till eventuella tappra läsare så vill jag dock utlova lite mer frekvent läsning, jag är tillbaks för att stanna nu!

Tills nästa gång!
/"Er trogne"

Inga kommentarer: