onsdag 25 januari 2012

Dagens spel!


Två av tre spel har gått in i min "nystart".
Det känns kul och inspirerande, den spelare som inte får extra självförtroende av lite stolpe in, den spelaren finns inte...



Polen - Tyskland 2:a Odds: 1,60
Danmark - Sverige 1:a Odds: 1,65
Dubbelodds: 2,16 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Vid vinst tar det stundtals så utskällda tyska laget en plats i semifinalen. Jag tror Tyskland med sin tyngd kör över ett Polen som inte riktigt fått igång målvaktspelet - ett måste för att lyckas.

Luften tror jag gick ur Sverige rejält sist. Danmark vill vinna prestigemötet och är starkare på många positioner, framförallt tror jag kontringspelet med Hans Lindberg i spetsen kan avgöra. Danmark jagar semifinalplats men måste förlita sig på Polen. Jag tror att man alldeles oavsett vill vinna över Sverige. En sund dubbel.

Passa på att utnyttja länken uppe i högra hörnet, 200kr gratisspel är inte fel.
En utmärkt dubbel att testa - helt riskfritt!


Serbien - Makedonien 1:a
Odds: 2,15 (Betsafe) Insats: 8/10 units

Jag testar ett till från handbolls-EM.
Jag tror att denna matchen kommer att bli betydelsölös och enbart handla om prestige, därmed är min tes att Serbien kommer vara minst lika taggade som härliga Makedonien. I min bok är Serbien ett bättra lag på nästan alla positioner och jag köper inte oddssättningen alls. Jag trycker till på ettan så får vi utvärdera ikväll om jag geniförklaras eller om det är dumstrut på!

Inga kommentarer: