lördag 6 juni 2009

Lördag igen!

Godmorgon på er, inte direkt högsäsong för spel och jag ligger ofta lågt, faktiskt lägre än Glocalnet!

Tänkte dela med mig av några funderingar i alla fall, håll till godo!

Dagens bank:
Italien besegrar Nordirland hemma, odds kring 1,20 duger bra som bank.

Bästa spelet:
Sverige! Jag är tämligen övertygad denna gången, trots en minst sagt haltande offensiv så tror jag att Zlatans återkomst faktist betyder en hel del för självförtroendet, med Råsunda i ryggen och ett slitet Danmark tar vi tre viktigapoäng! Odds kring 2,00 testas alla dar i veckan!

Övrigt:
Visst, Robin Söderling har varit grym och jag är grymt stolt över hans spel hittils, men i finalen mot Federer kommer det ta slut. Federer vill vinna Franska Öppna och kommer inte missa denna chansen, dras inte med i den nationalistiska yran denna gången utan spela på Roger Federer!

V75spikar:

Avd2: Nr 5 Lucky Luke
Jag tror att firma Båth/Ohlsson vinner detta löp, andrahandsfavoriter ser de ut att bli och därmed en halvkul spik!

Avd3: Nr 4 Glen Kronos
På väg mot toppformen? Johnny Takter i sulkyn och Kolgini brukar ha vältränat, detta blir ingen skrattmatch men återigen bara andrahandare.

Avd5: Järvösfaks
Känns onödigt att spekulera, givetvis håller gamle Järvösfaks på att ta avsked men ska man gardera gäller det nog att måla på...

Se så, tre trevliga spikar att arbeta fram systemet kring, Lycka till!

Inga kommentarer: