söndag 28 mars 2010

Summering av lördagen

Njae, ville sig inte riktigt igår, om jag börjar att fokusera på det positiva så vann ju Södertälje till slut, dock satt det hårdare åt än vad jag trodde! 3-1 blev det till slut, men Almtuna hade ledningen och sista målet kom i tom kasse. SSK nära förnyat Elitseriekontrakt nu!

Alingsås svek mig grovt och det retar mig, man hade 18-15 och friläge, men man bommade och Drott kunde jobba sig ikapp och förbi, retfullt är baa förnamnet då jag tror att 19-15 hade dödat matchen, Drott var helt under isen under den sekvensen i matchen. Alingsås bjöd verkligen Drott på vinsten igår - och jag får skämmas.

Barcelona gjorde förvisso sin plikt(inte mycket mer dock) men vad Valencia och främst Nikola Zigic pysslade med, det vet jag inte än. Nikola Zigic betedde sig som en åsna och lyckades med bedriften att som anfallare bli utvisad efter 44 minuter, efter en tackling på offensvi planhalva.
Jag tror inte Zigic kommer få fler chanser i Valenciatröjan, faktiskt. Spelet på Valencia var bara uselt!

Återkommer om ett tag med statistikuppdatering samt nya spel!

Inga kommentarer: