tisdag 20 april 2010

Vi gamblar vidare!

Man ska ju smida medans järnet är varmt, sägs det, så jag passar på...
Motiveringarna blir korta ikväll men jag tycker att oddsen återigen är intressanta, att det sedan är rejält tuffa och vågade spel är en annan femma, men betänk att det "räcker" ett av spelen sitter för en respektabel vinst!

Sävehof - Lugi 2:a
Odds: 4,25 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Tycker oddssättarna överdriver en del här, givetvis är Sävehof favoriter i kraft av hemmaplan och man ÄR starka, dock är Guif ett lurigt lag och vaknar de på rätt sida och lyckas med sitt giftiga kontringspel så är inte jag övertygad om denna bombetta.

Inter - Barcelona 1:a
Odds: 3,00 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Jag borde lära mig, spela inte emot Barcelona - eller?
Tycker Mourinhos manskap underskattas en del, visst, Barcelona glänser mycket mer men Inter är pålitliga och en maskin, jag tror på en viss vinstchans och testar det höga hemmaoddset.

Inga kommentarer: