söndag 2 maj 2010

Söndagens revansch(?)spel!

Onekligen sämre resultat den sista tiden, oroväckande?
Kanske, samtidigt har jag mina aningar om varför och jag har samtidigt lyckats välja fel spel att leverera här på bloggen det sista, men som jag sagt förr, jag spelar ju på lång sikt och än så länge har jag ett bra plus att gräva ur!

Nya tag idag - haka på mina två spel!

Ystads IF - Drott 2:a
Odds: 2,70 (Svenska Spel) Insats: 5/10 units
Tycker faktiskt att matchen är helöppen, Drott har gäckat mig hela säsongen och nu i slutspelet har man verkligen visat klassen, att kunna gå in i en femte och avgörande match, på bortaplan helt utan press på sig tycker jag är itressant nog för att förorda ett chansspel på Halmstadslaget. Stephen Nielsen i målet en nyckelspelare, kan han "spika" igen så tar Drott sig till en SM-final - sensationellt!

Sevilla - Atletico Madrid 1:a Odds: 1,32
Real Madrid - Osasuna 1:a Odds: 1,12
Athltic Bilbao - Mallorca 1:a Odds: 2,05
Trippelodds: 3,03 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Sevilla starka på hemmaplan, Atletico slitna och rejält ointresserade här, man har firat UEFA-avancemanget hårt och ligan är sedan länge bortprioriterad!

Real Madrid ger inte upp ligan än, men Barcas uppvisning igår lär ha varit jobbig för marängerna. Klar seger dock!

Bilbao hemma på San Mames = alltid god segerchans.
Mallorca är bra, men på bortaplan är man inte SÅ bra.

Inga kommentarer: