tisdag 6 november 2012

Lite ojäm leverens på bloggen, eller vad säger ni därute? :)
Är nog tveksamt om någon läser längre, men jag skjuter från höften och kommer försöka mig på en comeback. Ambitionen är till en början ett par - tre speltips i veckan och jag kommer fortsättningsvig att blanda mer.

Powerplay, Topptips, V75 är favoritspelen just nu.
Givetvis spelar jag vidare med "fonden" också.

Nog tjötat - till dagens idé.

Zlatan Ibrahimovic över 1,5 mål
Odds: 2,85 Insats: 5/10 units

Zlatan gjorde säsongens sämsta insats sist hemma mot St. Etienne och drog också på sig ett rött kort vilket kommer leda till några matcher avstägning i ligaspelet. En välbehövlig vila för Zlatan faktiskt. Men, idag möter PSG ett minst sagt överkomligt motstånd och jag tror på en taggad och revanschsugen Zlatan. Oddset är faktiskt några tiondelar högre än vad jag räknade med och jag ser stort spelvärde då det mesta av spelet går via Zlatan, han har plockat åt sig flertalet fasta situationer och kommer högst troligen få 90 minuters speltid.

Haka på!

Inga kommentarer: