torsdag 27 augusti 2009

Ett försiktigt spel

Som sagt, efter att ha kikat runt en del så hittar jag inget som jag direkt känner att jag vill sluka, dock finns det väldigt många troliga favoritvinster ikväll.
Väljer till slut ett spel trots allt, men håller insatsen på en låg nivå.
Lycka till om du vågar trippla!

Crystal Palace - Manchester City hcpspel -1 mål 2:a Odds: 2,22
Tromsö - Atletic Bilbao 2:a Odds: 2,05
Lille - Genk 1:a Odds: 1,36
Trippelodds: 6,19 (Betsafe) Insats: 3/10 units

Manchester City har som bekant storsatsat och en sorti såhär tidigt i Ligacupen skulle vara riktigt pinsamt, Palace ett mittenlag i Championship och här rinner det iväg?

Tromsö stod upp bra i första mötet och Bilbao är ett högst begränsat bortalag - det ska poängteras men trots det väljer jag att testa Baskiens stolthet. Man har en handfull riktigt bra spelare och jag tror det räcker här, man vill inte stiga av klubbens Europaäventyr såhär tidigt!

Lille leker med Gent och här är det inget snack om det, kanonodds för en kanon"bank"!
Observera matchstart redan 18.45 här!

Inga kommentarer: