söndag 23 augusti 2009

Fortsatt "casha in"?

Kalmar höll inte riktigt igår, Milan gjorde desto bättre jobbet och dagen slutade på fem units plus, det är bra det!
Idag testar jag två nya spel, med lite samma upplägg som igår, först en medelinsats och kvällen avrundas med en maxning på ett "bombsäkert" spel!? Skynda fynda!.

Burnley - Everton 2:a Odds: 2,17
Inter-Bari 1:a Odds: 1,20
Dubbelodds: 2,60 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Två lag med lite skilda känslor just nu, Burnley vann ju nyligen smått sensationellt hemma mot Manchester United med 1-0 och normalt sett ska nykomlingar på hemmaplan passas nogå såhärårs, men jag kan inte komma ifrån att jag tycker oddssättarna just vägt in det lite väl mycket.

Trots hemmaförlusten för Everton i premiären, så är man ju i grunden ett såpass mycket bättre lag att jag tycker tvåan är intressant, Everton vann dessutom komfortbaelt i veckans Europaspel och jag tror Moyes manskap är väldigt måna om att komma rätt på säsongen, en förlust här tror jag inte "finns".

Kryddar spelet med en hemmaseger för ett, faktiskt, pånyttfött Inter som enkelt besgegrar ett begränsat Bari!

Barcelona - Athletic Bilbao handicapspel -1 mål 1:a
Odds: 1,60 (Betsafe) Insats: 10/10 units

Samt ett överspel, känns allt som om det kan rinna iväg, varför inte med Zlatan som tvåmålskytt?

Barcelona - Athletic Bilbao över 2,5 mål
Odds: 1,77 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Barcelona har ett järngrepp om finalen och allt annat än en säker sseger i Zlatans tävlingsdebut vore väldigt överaskande, jag tror på ett Barcelona som inför hela Spaniens och världens ögon vill visa Real Madrid att de menar allvar, även i år! 3,4-0!? Bilbao lär ta relativt lätt på uppgiften och kommer inte offra mycket mot ett överlägset "Barca".

Inga kommentarer: