lördag 5 juni 2010

Dagens spel inklusive en v75:a

Här kommer dagens godbitar...

TV Großwallstadt - THW Kiel handicapspel - 5 mål 2:a
Odds: 1,82 (Svenska Spel) Insats: 5/10 units
-
TV Großwallstadt - THW Kiel över 58,5 mål
Odds: 1,85 (Betsafe) Insats: 10/10 units

Kiel ska "bara" spela hem denna matchen så är guldet hemma och i ärlighetens namn så finns det inget som talar emot dem, jag går in hårt på att de tar det säkra före det osäkra och faktiskt väljer att spela ut, väl medveten i faran med en såpass hög lina. Att det blir målrikt är jag desto säkrare på, tror lagen kan spela ut i slutet och linan bör sitta klart.

USA - Australien 1:a Odds: 2,25
Piteå - Älgarna 1:a Odds: 1,33
Schweiz - Italien 2:a Odds: 2,35
Trippelodds: 7,03 (Betsafe) Insats: 2/10 units

USA är i grunden ett bra lag och jag tror man verkligen vill vinna denna matchen för att slipa formen och självförtroendet, Australien såg jag vinna mot Danmark sist (1-0) men i ärlighetens namn var laget riktigt uselt och jag tror inte alls på Australien, vare sig här eller i VM.

Piteå går som tåget, ska avfärda Älgarna med god marginal. Piteå vann en seriefinal sist, stort!

Italien behöver verkligen en seger, man har sett loja och riktigt svaga ut hittils, främst försvarmässigt. Tror man tar sig samman idag och tar en efterlängtad seger!

V75 Rättvik
Avd1: 4 Victory Love
Avd2: 6,7,9,13
Avd3: 2,3,9
Avd4: 1,2,4,6,7,8,12
Avd5: 5,9,12
Avd6: 2,6,10
Avd7: 2 Carambole P

756 rader *50öre = 378kr

Inga kommentarer: