onsdag 30 juni 2010

Paus i VM - hästarna tar över!


Här följer ett litet och billigt kul "chanssystem" till kvällens v64:a, känns tröstlöst spela på fotboll i skuggan av VM.
Systemet kostar 50 kronor.

v64
Avd1: 6 Somekindacatch
Bör komma till ledningen ganska smärtfritt och i detta lilla startfält tror jag det räcker hela vägen runt, Stig H verkar optimistisk och vi inleder med en stor favorit!

Avd2: 2,4,5,9,11
Maestoso är bra, men jag chansar och tar med några riktiga långskott, kanske kanske?

Avd3: 2 Esteponia
Givetvis en chansspik, men Åke har alltid vältränat och vacklar favoriten det minsta som jag tycker är löjligt överstreckad så...

Avd4: 3,6,7,13,14
Åke stor favorit, men ett lurigt utgångsläge och jag jobbar in skrällar!

Avd5: 6 Cash Winning Vita
En stridsvagn som jag tror kan mala ner favoriten.

Avd6: 1,8
Åke har läget, Björn Goop har hästen, bra lås!


Inga kommentarer: