tisdag 15 juni 2010

Gott och blandat

* Jag åker till Norrland för en begravning och återkommer inte förrän på söndag någon gång, vilket innebär att jag tyvärr får ta en paus fram tills dess, jag tror och hoppas Marcus kan hålla ställningen här i chatboxen så länge. Återkommer med full fart och energi efter helgen annars!

* Vuvuzela hit, dåligt spel dit, ganska lamt spel från många lag och jag vet inte, kanske är jag överdrivet negativ men jag tycker verkligen inte att VM satt sig än, grymt besviken på de matcher jag sett hittills med några få undantag(läs Tyskland).
Jag upplever både fansen(vad ärdet för läktarstämning egentligen?) som trötta, inte ens under Englands match var det ju liv på läktarna, och det bidrar verkligen inte att höja nivån på spelet.

* Är tvungen att kommentera Vuvuzelan trots allt, kan någon förklara för mig vad nöjet är med att sitta och blåsa i en sådan jävla trumpet, på allvar?

* Ingen större lycka spelmässigt hittills i mästerskapet för egen del, och det vill till en skärpning när jag återkommer.

* Lycka till med era spel under tiden!

Inga kommentarer: