tisdag 22 juni 2010

Kryss eller inte kryss - det är frågan.

Krysset försöker jag jobba bort i mötet Mexico - Uruguay!


Mexico - Uruguay 12 Odds: 2.04
Grekland - Argentina 2:a Odds: 1,57
Dubbelodds: 3,20 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Givetvis halvlurigt spel av mig, men jag är inte lika övertygad som många andra om krysschansen här, givetvis kommer inget lag att tokanfalla för en seger men samtidigt, i ett eventuellt avancemang för Mexico så väntar Argentina vid ett kryss, jag är inte övertygad om att det är något man ser framemot och kanske kanske går man för en seger!? Det höga oddset för en seger för endera laget testas hårt!
Jag bollar det i en dubbel med Argentina, Kung Maradona kommer säkert ge en del bänkspelare chansen men de håller så god klass och kommer vara så spelsugna att jag tror Grekland kommer å slita hårt. Argentina offensiv är dödlig och ikväll blir det åka av, Argentina kan spela avslappnat och vinner klart!?

Inga kommentarer: