söndag 30 november 2008

Dagens första!

Tror Man City kan överraska storebror idag, laget har fin form och "går på vatten" just nu, Uniteds chans stavas R-o-n-a-l-d-o men OM City skulle lyckas få han ur balans så tycker jag United är sårbara.
Oddsmässigt är det inget snack om det alls så som jag ser det, 4,20 är klart spelvärt!
Testaren liten tevepeng till ett småtrevligt odds!

Man City - Man United 1:a
Odds: 4,20 (Betsafe) Insats: 3/10 units


Udinese - Chievo 1:a Odds: 1,48
Frölunda - Linköping 1:a Odds: 1,90
Atletico Madrid - Racing 1:a Odds: 1,58
Trippelodds: 4,44 Insats: 4/10 units


Udinese ska vinna hemma mot ett mycket tveksamt Chievo, jag anser Udinese vara en bra mycket bättre favorit än Genoa, som ju är lite av dagens "skrik" annars.

Frölunda går som tåget just nu och ett alltmer slitet LHC tror jag får det tufft i Scandinavium ikväll, givetvis slutar snart segertåget men Linköping har inte orken?!

Atletico Madrid fortsätter att blanda och ge, alla vi fans till laget vet att det är precis som det ska, ständig berg och dalbana, toppinsatser blandas med rena bottennapp. Dock besegras Racing enkelt ikväll, kan mycket väl komma fler spel till denna matchen.

Inter - Napoli 2:a
Odds: 8,00 (Sv Spel) Insats: 1/10 units


Givetvis ska Inter vara favoriter, men Svenska Spels oddsättare är troligtvis onykter så en chansunits gödslar jag iväg!

Inga kommentarer: