lördag 29 november 2008

Dagens första!

Finns ingen anledning hålla er på halster längre, här kommer mitt första spel:

Aston Villa - Fulham 1:a Odds: 1,60
Middlesbrough - Newcastle hcpspel +1 mål 1:a Odds: 1,31
Dubbelodds: 2,10 (Betsafe) Insats: 10/10 units (Uppdaterad 14:29)

Aston Villa är lite sådär i skymundan av de "fyra" stora väldigt hypade, även jag tror en hel del på laget men samtidigt är det upp till bevis som gäller, en match likt Fulham hemma ska man givetvis vinna om man vill vara en kandidat till Champions League placering.
Villa verkar i princip skadefria och manager Martin O´Neill brukar formera ett starkt lag, jag litar till grundklassen och Aston Villas skyhöga kapacitet idag.
Ska man kort kommentera Fulham så tycker jag att laget, utifrån sina resurser, gör ett kanonjobb. Dock är det oftast på hemmaplan man brukar kunna ställa till med skrällar och idag tror jag man är chanslös.
Den modige testar handicapspel!

"Boro" mot "Magpies" är ett hett nordostderby, men i kraft av hemmaplan och betydligt mer harmoni testar jag ett spel på 1X.
Egentligen tror jag stenårt på en etta men jag väljer att fega lite grand och garderar upp med krysset. Newcastle lyckades ju på något sätt faktiskt spela 0-0 sist mot Chelsea i en av de sämsta matcher jag sett ett lag göra, någonsin!
Newcastle hade inte ett skott mot mål och laget verkar vara helt under isen. Men, som sagt, derbyn innebär ofta oavgjort och Newcastles målvakt Shay Given är giftig, så krysset åker med. Samma här som i förra matchreken, den våghalsige tar ettan!

Inga kommentarer: