söndag 30 november 2008

Så ja!

Skönt att sätta dubbeln till ett trevligt odds, därmed slutade kvällen med ett bra plus och t.o.m helgen i ett, om än svagare plus, skönt oavsett!

Annars rullar det väl på, håller fortfarande på att snickra lite på denna bloggen med lite annonser, layout och så vidare.

Är i planeringstadiet för en ny fondstart, som jag tidigare nämnt planerar jag landsätta den 1 januari och då kommer den troligtvis att starta på 200 units, en riktigt bjässe med andra ord!
Håller på lite att vacklar mellan vilka spelbolag jag ska köra på, i nuläget rullar jag runt på Betsafe, Expekt samt Svenska Spel, i takt med att ens bakrulle växer känner jag mig nu mogen för att använda ytterligare ett bolag, frågan är vilket?

Hör gärna av er med era åsikter kring bolagen, försök undvik ren reklam denna gången utan mer era personliga erfarenheter osv!

Nåväl, vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar nästan enbart Nordicbet numera och rek. dem, naturligtvis för det bästa utbydet på nordiska spel i lägre ligor, mkt bra speciellt under fotbollssäsongen då man kan hitta riktiga guldodds. Sedan har jag aldrig haft några problem med kundtjänst hos dem, svara alltid och hjälper till.

Anonym sa...

200 units ? Vad talar vi i riktiga pengar ?