torsdag 2 april 2009

Blandad kompott

Det är sällan jag ägnar mig åt petetisser såsom vädret, men när man vaknar och solen redan är uppe, himlen klarblå och fåglarna sjunger så är det bara att konstatera att årets bästa tid är på ingång.
Bra så!

Fortsatt skönt att ha satt bloggen på undantag, fick en fråga i kommentarerna angående om verkligen tidsbrist var det avgörande för mitt beslut, det kan jag direkt svara på att det är nog inte tidsbristen i sig som är värst, men min förändrade livssituation med studier istället för arbete var en riktigt stor förändring, även om jag inte är hemma så extremt mycket senare på dagarna så är fortfarande fokuset annorlunda. Men jag försökte förklara som hastigast att det är egentligen motivationen som till slut föll, klart jag hade kunnat driva vidare fonden på någon slags nivå men jag kände till slut att det får räcka, det är såklart surt att bita i ett surt äpple men ibland måste man våga ta trista och obekväma beslut. Dessutom är det bra mycket jobbigare att driva en blogg än vad många tror, bara att författa en text som den här tar ett tag, jag lovar.

Oavsett vilket, som "Mike" påpassligt sa, alla mina kritiker därute, varför inte ta tillfället i akt och lansera er egna blogg nu? Pengar och ära finns att tjäna...

Nu - skolan.

2 kommentarer:

Tipshörnan sa...

Kan du berätta vilken affilate du använde med reklamen?.

Mathias sa...

Alla spelbolag har sina affilateprogram, använder/använde mig av tradedoubler samt doublenet som komplement.

Pengar går att tjäna, men det är inte lätt...