fredag 3 april 2009

Trist men sant...

Lite tidigare hemgång från skolan idag och nu börjar blogg och spelsaknaden göra sig rejält påmind, SM-finalspelet fortsätter ju ikväll, samt en fullspäckad spelhelg.
Givetvis lockande och en aning frustrerande att man inte är med i matchen längre men samtidigt känner jag att det var ganska så nödvändigt, alternativet hade varit att gå in i väggen fullständigt.

Så istället för spelets underbara värld blir det pluggandets dito som jag går in i helgen, givetvis med både ögon och öron öppna resultatmässigt men helt fritt från spel, rensningen av systemet kommer ta ett tag men kanske kan jag komma tillbaka starkare!?

Jag hoppas det går bra för alla er därute som kämpar på i ur och skur!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du ska komma tillbaka in i matchen vid ett senare skede bör du nog se över ditt system. För som du märkt håller det verkligen inte i längden!

Diljen sa...

Det är bra att ta sig funderare emellanåt. I ditt fall tycker jag nog mest att kvantiteten spel körde över de kvalitetsmässiga spel som du kunde leverera vid mindre kvantitet.

Barcelona ikväll till 2,50 (hcp -1,5) är ett bra spel för de som ändå skall spela.