onsdag 29 april 2009

Tur och otur...

Mitt råd att passa IFK-Örebro visade sig vara fel, Blåvitt vann men det var heller inte mycket mer, utan att på något sätt göra en dålig insats så levde "vi" farligt hela matchen, trots spel med en man mer i större delen av andra halvlek. Örebro är ingen slagpåse i årets allsvenska, riktigt starka såg de ut!

Hade lite tur igår, hade planerat ett spel på Barcelona men när jag satte mig ner vid sjutiden igår och såg oddsen så fegade jag ur och ägnade mig åt studier istället - med facit i hand ett genidrag.
Men visst borde Barca ha vunnit, Chelsea spelade ett klassiskt säckförsvar och var inte förtjänta av krysset - men det tackar vi för, nu får vi ett spelbart odds på Barcaseger nästa tisdag.

Hoppas kunna bjuda på någon spelidé ikväll, väl mött!

Inga kommentarer: