fredag 10 april 2009

Lååångfredag

Till att börja med, till er tappra läsare som hänger i och läser mina visdomsord...Hrm.

Glad påsk på er!

För övrigt kan jag meddela att jag sakta sakta börjar få tillbaks lite bloggsug, inte så mycket spelmässigt än tyvärr, så min spelpaus lär fortsätta ett tag till, men jag saknar skrivandet en hel del och det kanske går att skriva av sig lite mer framöver - vi får se.

Till er som inte kommer befinna er på Gamla Ullevi för matchen IFK - Djurgården som kan jag varmt rekomendera att köpa en websändning av canalplus via bannern här ovan, det är dags för den "riktiga" premiären på den nya arenan och det är helt klart en häftig match att vänta - räkna med tryck!

2 kommentarer:

Alex sa...

Mathias, lycka till imorgon. Som djurgårdare hoppas jag givetvis på hybris för er del igen :)

Kul att du börjar få tillbaka bloggsuget. Varför inte tipsa om lite roliga spel då och då, men utan att köra fondspel? Du kan du reka utan press!

Glad Påsk på dig!

Mathias sa...

Tack Alex, Vi får se, kanske kan jag då och då och när suget finns där lägga upp någon idé, men jag känner bara mig inte alls redo att lova något.

Må bäste (IFK) lag vinna!