söndag 15 augusti 2010

Dags att dunka!

Gårdagens spel borde ha suttit, Tottenham dominerade verkligen klart men det var bokstavligen talat stolpe ut!
Nåväl, idag har jag några riktigt intressanta spel och jag väljer att dunka rejält!

Nottingham - Leeds 1:a Odds: 1,80
Malmö - Gefle 1:a Odds: 1,35
Dubbelodds: 2,43 (
Betsafe) Insats:10/10 units

Nottingham förtjänade en pinne i premiären, men misslyckades och föll med 0-1. Med tanke på att det var en svår bortamatch () så är det inget att haka upp sig på. Nottingham siktar mot Premier Leauge och man har behållit samma lag som kom trea förra året. Normalt sett är man mycket hemmastarka!
Leeds föll i comebacken i Championship mot Derby, en match som jag såg och jag var faktiskt väldigt besviken på dem. Jag tror att det finns liten risk att luften redan går ur Leeds och tror stenhårt på Nottingham idag, spelare för spelare är Nottingham mycket bättre!

Malmö ledde gårdagens avbrytna match med 1-0 och jag tror inget kommer att överaska i denna matchen, Malmö på hemmaplan är riktigt starka och jag ser det som en bra bank att bolla mot huvuddraget här ovan!

Liverpool - Arsenal 1:a
Odds: 2,50 (
Betsafe) Insats: 5/10 units

Visst, ett toppmöte och normalt sett vil jag undvika dessa matcherna.
Samtidigt - hemmadebut för Roy Hodgson och hans "nya" Liverpool, jag tror inte man viker ner sig på Anfield och när Arsenal dessutom saknar en del tunga jäser så... Etta!

Inga kommentarer: