onsdag 11 augusti 2010

Målrikt på Råsunda!?

Sverige - Skottland över 2,5 mål
Odds: 2,10 (
Betsafe) Insats: 10/10 units
Jag väljer att trycka till rejält, min infallsvinkel är att det är lite av "premiär" för det nya landslaget under Erik Hamréns ledning (räknar inte bortamatchen mit Italien riktigt) och jag tror att både spelarna och förbundskaptenen vill visa upp ett lite mer offensivt spel.
Zlatan lär väl spela en halvlek med och jag misstänker starkt att han gärna skulle näta, Skottland kanske inte känns som ett jätteoffensivt lag direkt men något mål mot ett (troligen) offensivt Sverige kan säkert slinka in!?

Med bakgrund av det och det "lättsamma" med vänskapsmatcher så tycker jag totalt sett att det bör bli målrikt.

Oddset var några tiondelar högre än vad jag trodde, därav att jag trycker till på en max.
Klart spelvärt!

Resultat-tips? 3-1!

Inga kommentarer: