torsdag 5 augusti 2010

Skam den som ger sig...


Jag testar ett roligt chansspel ikväll, inget för den hjärtsvage!


IFK Göteborg - AZ Alkmaar 1:a
Odds: 2,95 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Blåvitt går in till kvällens möte med förutsättningarna glasklara, matchen behöver vinnas och helst utan insläppta mål. Mötet nere i Holland slutade ju 0-2 till holländarnas fördel, jag tror väl att ett avancemang totalt sett blir väldigt svårt för Blåvitt men normalt sett så ÄR man hemmastarka på Gamla Ullevi och med tanke på att det finns massvis med segerresultat FÖR Blåvitt där ändå Alkmaar kan känna sig ganska säkra så tycker jag att ettan totalt sett har spelvärde.

Blåvitts enda frågetecken är Sebastian Eriksson, för övrigt kommer Jonas Olsson att kunna mönstra starkast möjliga lag, Alkmaar däremot ser ut att möblera om lite mer och jag är inte övertygad om att de gör LAGET starkare till denna matchen, jag tror dessutom att det kan smyga sig in lite underskattning.

Jag spelar ettan relativt hårt!
Lycka till om ni (vågar) följa.

Inga kommentarer: