lördag 28 augusti 2010

Dags att vakna!

Ibland slumrar man till, inte bra och oroväckande...
MEN, nu är det nya tag och nya giv.
Har vridit och vänt en del på dagens utbud och hittat några, småintressanta spel.
Dels väljer jag en, ramstarkt trippel till mycket hög insats dels ett par andra spel.
Lycka till!

Chelsea - Stoke 1:a Odds: 1,10
Man United - West Ham 1:a Odds: 1,13
Roma - Cesena 1:a
Trippelodds: 1,62 (Betsafe) Insats: 20 units
Jag kan inte se de här topplagen tappa, inför hemmafans.
Rejäl klasskillnad och inget snack om saken, jag dunkar 20 units!

Nottingham Forest - Norwich 1:a
Odds: 1,90 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Nottingham har trots en poängmässigt ganska svag start gjort det helt okej, nu är det hög tid att sätta ner foten och börja samla trepoängare i ladorna. Firma Blackstock/Earnshaw avgör denna matchen, jobba Forest!

Tottenham - Wigan handcapspel -1 mål 1:a
Odds: 1,67 (Betsafe) Insats: 10 units
Tottenham stod för en riktig urladdning i veckan när Young Boys enkelt slogs ut, risk för baksmälla? Njae, Redknapp är en rutinerad herre, lär rotera i sin relativt breda trupp och jag ser ettan - till handicaplina som stenklar! 10 fräscha units - bara att casha in!?

PS. Ligger efter en del med statistiken, hoppas få den uppdaterad under kvällen!
PS.2: Som ni märker har jag börjat göra lite förändringar, numer är mitt maxsel på 20 units, jag hoppas det kan bidra till en kraftigare värdeökning framöver!

Inga kommentarer: