torsdag 1 oktober 2009

Dagens dubbel!

Frölunda -Djurgården 1:a Odds: 1,65
Werder Bremen - Athletic Bilbao 1:a Odds: 1,65
Dubbelodds: 2,72 (Expekt) Insats: 10/10 units


First thing first, Frölunda är "mitt" lag i Elitserien och givetvis kan jag påverkas av det - att sedan Djurgården är ett av de mindre gillade lagen finns ju också risk påverkar...
MEN - sammantaget ska ju vinstchansen vara riktigt bra för Frölunda som faktiskt inlett serien riktigt bra, bättre än vad jag trodde då laget har en del nya spelare, främst tilltänkta ledargestalter som Pebben och Lundqvist(skadad).
Hemm i Scandinavium brukar man allt som oftast leverera och jag testar hemmavinst mot ett i mitt tycke lite överdrivet hypat Djurgården, visst, ett par tunga värvningar men vem ska göra mål?

Nästa match sänd på Tv4Sport 19.00
Werder Bremen genrepade med 5-0 i ligan och ser ut att vara på gång, jag testar spelet i kraft av hemmaplansfavören då kvällens gäster, Athletic är ett helt annat lag på bortaplan än hemma och dessutom åkte på en riktig repa nyss i ligan, var det 0-4(fritt från minnet).

Nej, dagens dubbel känns ramstark!

Inga kommentarer: