tisdag 6 oktober 2009

Ystads IF vinner! Livesändning på Svenska Spel

Ont om kanonidéer ikväll då jag väljer att bojkotta lotto, förlåt, hockeymatcherna men jag tycker mig har hittat ett intressant spel från Handbollens förtrollade värld istället...

Skövde - Ystad 2:a
Odds: 1,80 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Skövde har inlett blandat, dels en seger mot usla H43 och dels en stor och väntat förlust mot Hammarby, trots hemmaplan i kväll så håller jag Skövde som snäppet sämre än de väntade topplagen och eftersom Ystad hör dit tycker jag en rak tvåa kan testas, dock till vanlig medelinsats, man får aldrig underskatta hur lite de här matcherna i "serielunken" egentligen betyder...
Håller som sagt Ystad som ett klart bättre lag i grunden och jag tror Niklas Ekberg kan fortsätta ösa in mål. (15 hittils)

Missa inte att Svenska Spel sänder matchen via sin webb-tv, kanonkul och det är bara att följa länken här nedan för att följa "vårt" spel!

Följ sändningen här:


Lycka till!

Inga kommentarer: