lördag 3 oktober 2009

Nottingham vann till 2,90! 1,2,3(TRE!) nya spel!

Tuff speldag för många, populära spel såsom Djurgården(hockeyn är hopplös) och Tottenham(derbyn ska man alltid akta sig för) rensade bra bland kupongerna.

Skönt att man hade kraft avstå dem - istället tipsade jag om Nottingham som levererade, 2,90 satt fint i min kista!

Tänkte ge mig på ett spel till, men här vill jag varna känsliga läsare...


Atletico Madrid - Zaragoza 1:a
Odds: 1,75 (Betsafe) Insats: 10/10 units

samt
Atletico handicapspel -1 mål 1:a
Odds: 3,05 (Betsafe) Insats: 2/10 units

samt
Över 3,5 mål
Odds: 2,30 (Expekt) Insats: 2/10 units


Det ÄR vinna eller försvinna som gäller för Atleticos tränare Abel Resino, laget kommer från en bra insats i Valencia sist i ligan(2-2) samt en trots resultatet(0-2) bra bortamatch i Portugal mot erkänt svårspelade Porto.
Känns faktiskt som laget är på väg att sakta resa sig från den katastrofala starten och jag måste fortsätta testa laget, de har en del units att betala tillbaka...
Atleticos offensiv är väldokumenterad och egentligen finns det inte så mycket att tillägga, plusfaktorer är som vanligt hemmaplan(brukar vara vinstgivande i Spanien) samt det faktum att Atletico genast måste börja plocka trepoängare.

Zaragoza är inte oävna, men jag tror att kvällens heltaggade OCH pressade hemmalag gör processen kort med gästerna, lägger till både handicapspel och målspel som extrabränsle i matchen, vågar ni?

Mathias Speltips rekomenderar:

Inga kommentarer: