onsdag 28 oktober 2009

Dagens spel (inget för den hjärtsvage)

AIK - Örebro 2:a
Odds: 7,50 (Expekt) Insats: 2/10 units
Nu har jag tappat förståndet - eller hur?
Såhär är det, visst tar Gnaget med stor sannolikhet poäng, men samtidigt visade Halmstad igår på Gamla Ullevi att det är inte bara för de guldjagande lagen att ställa ut skorna, AIK spekuleras ställa över en del spelare och rimligtvis spelar Örebro helt avslappnat ikväll, jag tror att Örebro kan överaska och till det höga oddset tycker jag en tvåa är spelvärt!

Parma - Bari 1:a
Odds: 2,20 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Nykomlingsmöte mellan två lag som verkligen imponerat såhär långt, Parma har jag testat tidigare med stor framgång och jag väljer backa dem även ikväll. I mitt tycke är hemmalaget ett riktigt intressant lagbygge, en bra mix av rutin och ungdomlig entusiasm, Paloschi ett härligt anfallslöfte och tillsammans med rutinderade pjäser som A.Lucarelli, Amorosu och Panucci.
Bari har som sagt också gått bra men som ofta i Italien så tror jag hemmaplansfavören blir avgörande, 1-0!?

Celtic - Hearts 1:a Odds: 1,35
Manchester City - Scunthorpe 1:a Odds: 1,20
Hoffenheim - Koblenz 1:a Odds: 1,23
Trippelodds: 1,99 (Expekt) Insats: 5/10 units

Avslutar med en cuptrippel, klart bättre lag och alla tre dessutom på hemmaplan. Ska vara ramstark!

Levande spel: 12 units

Inga kommentarer: