fredag 18 september 2009

Dagens lilla aptitretare!

Fokus på helgen, men i väntan på den lägger jag ett litet kombinerat chans/tevepengsspel.

Schalke - Wolfsburg över 50,5 varningspoäng Odds: 1,90
Sheffield U - Sheffield W 1:a Odds: 1,85
Dubbelodds: 3,51 (Expekt) Insats: 2/10 units

Tror på ett tätt och tufft toppmöte i Bundesliga, var tididigt inne på ett målspel men tycker oddsen som bjuds är i underkant, men kan för den "fega" säkert med fördel testas.
50,5 är en acceptabel lina till ett helt okej odds, blir ett annorlunda och förhoppningsvis lönsamt spel! Matchen känns annars helöppen, jag är mest inne på hemmaseger men jag vågar inte ta stälning fullt ut.

Kryddar anrättningen med en hemmaviktoria för United i Sheffeld-derbyt som sänds på TV4Zlatan ikväll.
I mina ögon är hemmalaget habilare och fördelen av hemmaplan tror jag avgör.

Inga kommentarer: