onsdag 16 september 2009

Jag testar *trumvirvel* Inter!

Nej, jag ger det ett försök, givetvis en svårtippad match och egentligen borde man väl avstå men jag måste i detta fallet gå på mina aningar, Etoo och Milito i Inters anfall borde kunna oroa det ibland lite stabbiga Barcaförsvaret, lägg därtill att Inters mittfält fått lite mer fart och kreativitet, hemmaplansfavören samt att Mourinho lär ha taggat sitt lag, nej, jag står fast vid att ettan kan testas!
Barcelona kan rubbas, med en Zlatan kanske i en viss känslomässig obalans, med ett försvar som kan darra lite och med en något sämre laddning än hemmalaget?

Huvudargumenten är dock 3.05, det tycker jag är ett stark argument, 3.05 på Inter, på hemmaplan, det är man i det närmsta skyldig att reka och jag ställer mig frågande till de som avstår.........

Lägger till två oddshöjare i Liverpool och Sevilla som bara "ska" vinna!
Efter viss tveken slänger jag in en medelinsats...
Ikväll är jag Interista!

Inter - Barcelona 1:a Odds: 3,05
Sevilla - Unirea 1:a Odds: 1,10
Liverpool - Debrecen 1:a Odds: 1,20
Trippelodds: 4,03 (Expekt) Insats: 5/10 units

Inga kommentarer: