tisdag 22 september 2009

Jag går emot strömmen, delvis...

Sevilla - Mallorca X2 Odds: 2,60
Racing - Barcelona 2:a Odds: 1,30
Dubbelodds: 3,38 (Expekt) Insats: 2/10 units

samt

Sevilla - Mallorca under 2,5 mål Odds: 2,05
Racing - Barcelona över 2,5 mål Odds: 1,55
Dubbelodds: 3,18 (Expekt) Insats: 2/10 units


Efter moget övervägande så väljer jag två små spel, delvis för att testa Fru Fortuna men även delvis för att vara lite motvals, jag tror inte att alla rekar på Sevilla är genomtänkta idag utan testar en minislant på både X2 samt under 2,5 mål, jag är som jag nämnt tidigare under dagen inne på att Mallorca går mot en fin säsong, jag tror på en topp 8-10 placering och ni som följer spanska ligan vet att mittenlagen har skyhög kapacitet, dock saknas ju samma stabilitet som topplagen har, lite fågel eller fisk med andra ord.

Bägge lagen har fått en kanonstart i ligan och Mallorca har redan hunnit med att kryssa mot ett annat förmodat topplag på bortaplan, 1-1 i en regntung match förvisso men likväl ett stark resultat, ska vi säga 1-1 ikväll med?

Jag bollar bägge spelen med likande spel på Barcelona, fast där går jag på favoritströmmen och testar en rak 2:a samt ett över 2,5 mål spel, håll till godo folks!

20.00 samt 22.00 på TV4Zlatan!

Inga kommentarer: