torsdag 17 september 2009

Lilla julafton uteblev!

Med 1-0 till Fenerbahce kring den 70:e minuten så trodde jag att jultomten stod utanför dörren och bara väntade på att ge mig ett besök, dock ville våra holländska vänner i Twente ha ett ord med i spelet och vände direkt efter till 1-2 som också blev det något oväntade slutresultatet.
Nåväl, såg matchen på stream och det är bara att konstatera att det inte riktigt var det Fenerbahce jag hade hoppats på. matchen kändes lite avslagen och det kan vara värt att ta i beaktande inför fortsättningen.

Everton gjorde dock sin plikt, en riktigt stabil insats där och grattis till er som testade handicapspelet där, jag vet att ni var en del!

Därmed slutar dagen i en klassisk "Even Steven", plus minus noll.

Spelet på GAIS var ju annars klockrent och hade inte jag via dålig uppmärksamhet missat att Genoa sparkade av redan 19.00 så hade jag plussat ganska så bra ikväll, det får bli en läropeng inför fortsättningen!

Nåväl, nya tag imorgon, ett riktigt intressant Bündesligamöte bland annat, spel kan komma!

Inga kommentarer: