söndag 29 november 2009

Barclona all the way, baby!

Med svärföräldrarna på hemväg så är man återigen kung i sin egen lägenhet och därmed kommer spelen som spön i backen!
Nåväl, tre spel kommer i alla fall...


Barcelona - Real Madrid 1:a
Odds: 1,78 (Betsafe) Insats: 10/10 units

Jag både tror och hoppas på Barcelona, får man tidig utdelning så faller Real Madrid ihop som ett korthus, det är min fasta övertygelse!
Jag håller Barcelona som huvudet högre och med fler nyckelspelare tillbaka och med ett mer stabilt grundspel PLUS hemmaplansfavören så...
Ettan är spelbar, riktigt spelbar!
Testar även ett "chansspel" ihop med Atletico med handicapspel.

Atletico Madrid - Espanyol 1:a
Odds: 1,75 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Vad händer i Atletico frågar sig de flesta?
Vi som känner laget väl(ett öde vara Atleticofan vill jag lova!) vet hur sanslöst felbyggt laget är, all kraft är lagd offensivt och bakåt läcker man enormt.
Men jag tror likt en dåre att vändningen för laget MÅSTE komma snart och varför inte redan ikväll?

Handicapspel - 1 mål
Barcelona Odds: 3,00
Atletico Madrid Odds: 3,10
Dubbelodds: 9,30 (Betsafe) Insats: 2/10 units

Inga kommentarer: