söndag 1 november 2009

Blåvitt tar guldet!

IFK Göteborg - AIK 1:a
Odds: 2,23(Betsafe) Insats: 5/10 units


Hjärtat hit och hjärtat dit.
Jag tror på mitt Blåvitt idag, fördelen av hemmaplan hoppas jag blir utslagsgivande och det är som jag sagt hela veckan, bonuspoängen till trots så hade jag inte velat byta utgångsläge med AIK. Krysset är i sammanhanget inte värt så mycket, vetskapen att man ska gå för seger är nästan befriande och med tanke på att vi fullständigt krossat på hemmaplan i år så ska det mycket till...

----------------KIM---------------------
Lund - Ragnar - Hjalmar ------Dyrestam
------------Seb Eriksson-----------------
Sella--Tomas Olsson--Stiller- Bjarnasson
---------------Hysén--------------------

Skillnaden som jag ser det, hemmaplan samt TOBIAS HYSÉN.

Min laddning går nu in i slutskedet och jag avgår tillsvidare, återkommer givetvis men på grund av hur denna matchen slutar så kan det komma att dröja ett tag......

Glöm inte köpa hem matchen (Länk här nedanför!)

Inga kommentarer: