lördag 7 november 2009

Kort inför Madridderbyt

För det första, jag lever!
För det andra, det är tung att inom loppet av en vecka åka på stryk av ens värsta rivaler och det tär på humöret helt klart.

Ber om ursäkt för frånvaron här på bloggen, men lovar nya krafttag framöver.

Inför Atletico - Real ikväll så rekomenderar jag två spel som jag testar med liten insats, jag tar spelen på känsla och har i ärlighetens namn inte analyserat sönder matchen men jag tror på mycket mål och en tät match med mycket närkamper, Atletico KAN skrälla här och även om jag inte går så långt som att rekomendera en etta så skulle åtminstone jag kraftigt avstå en Realseger, hemmalaget kommer sälja sig extremt dyrt, lita på det!

Spel nummer 100 och spel 101:

Över 3,5 mål
Odds:2,40 (Expekt) Insats: 2/10 units
samt
Över 80,5 varningspoäng
Odds:1,90 (Expekt) Insats: 2/10 units

Inga kommentarer: