söndag 8 november 2009

Nu kör vi!

Korta motiveringar till dagens spel.
Bland annat tvättning av bilen väntar - yiiihaaa!

Parma - Chievo 1:a
Odds: 2,10 (Expekt) Insats: 5/10 units
"Mitt" Parma går fortsatt bra och jag ser ingen anledning att inte fortsätta försöka casha in på skinklagets framfart.
Givetvis kommer det en dipp snart, men mot Chievo hemma på Enninio Tardini tror jag framgångarna kan fortsätta! Paloschi/Bojinov avgör!?

Bari - Livorno 1:a
Odds: 1,92 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Skulle kunna lägga karbonpapper på motiveringen här ovanför, Bari imponerar verkligen och mot ett nästintill hopplöst Livorno måste segerchansen anses "god".

Genoa - Siena 1:a Odds: 1,70
Valencia - Zaragoza 1:a Odds: 1,50
Dubbelodds: 2,55 (Expekt) Insats: 10/10 units
Känns ramstarkt, två kroniskt starka hemmalag mot mycket begränsade motståndare, jag tvekar inte utan trycker av utan att så mycket som blinka!

Inter - Roma handicapspel -1 mål 1:a
Odds: 2,55 (Expekt) Insats: 5/10 units
Inter är i en klass för sig, bara att konstatera oavsett om man gillar laget eller inte, Roma numer i fritt fall och inte mycket fungerar, bombetta enligt mig och jag spänner bågen till ett handicapspel, MINST 2-0!?

Sevilla - Villareal över 2,5 mål
Odds: 1,80 (Expekt) Insats: 5/10 units
Avslutar Söndagskvällen med ett intressant möte, hemmalaget trummar alltid på hemma och bortalaget har fått riktig islossning framåt det sista, målrikt så det förslår, 3-1!?

Inga kommentarer: