måndag 9 november 2009

Favoriter för hela slanten!

Inget jätteutbud ikväll direkt men jag tycker ändå att en favorit-trippel till relativt låg insats kan testas, ingen kioskvältare givetvis men jag kör:

Skövde - Lugi 1:a Odds: 1,60
AIK - Almtuna 1:a Odds: 1,55
Liverpool - Bimingham 1:a Odds: 1,36
Trippelodds: 3,37 (Betsafe) Insats: 3/10 units

SKÖVDE brukar levera på hemmaplan och i kvällens möte mot Lugi tycker jag man med all rätta är favorit, Lugi rosar inte marknaden och hemmaplan ska fälla avgörandet.

AIK är väl ändå lite av en besvikelse?
Hockeyallsvenskan (och hockey överhuvudtaget) är inget spelobjekt jag normalt testar, men är det speltorka så är det...
Hemma på Hovet plockar Gnaget tre poäng och följer upp fotbollens framgångar!?

LIVERPOOL är en klubb i kris, hemma på Anfield är man alltid en maktfaktor dock och ikväll tror jag Rafa Benitez kräver en vinst och det ska givetvis inte vara något snack om det!

Inga kommentarer: