onsdag 16 december 2009

Bloggen goes Lisebersghallen!

Kämpa RIK och kämpa Nacor Medina!


Bloggens två skribenter kommer befinna sig i Lisebergshallen ikväll och från min sida dyker det bara upp ett spel, passande nog till matchen där, Redbergslid - Lindesberg.

Eventuella Göteborgare som inte har något att göra denna vintriga(!) onsdagskväll får gärna göra oss sällskap - handboll är en fantastiskt underhållande sport!

Dagens enda och tunga spel:

Redbergslid - Lindesberg 1:a Handicapspel -2 mål
Odds: 1,90 (Svenska Spel) Insats: 10/10 units
Lindesberg har gått direkt dåligt det sista och har svårt se dem vända trenden ikväll på bortaplan mot ett Redbergslid som har hög kapacitet rätt kväll.
RIK har haft lite klen poängutdelning det sista och visst pendlar insatserna även under matcherna ganska kraftigt - men talang finns helt klart så det räcker och blir över!

Prognosen min talar om minst 3-5 måls vinst och med en lina på Svenska Spel som kräver 3 måls vinst så sväljer jag den rakt upp och ner, jag till och med sveper den!

Rygga på egen risk, handbollen fortsätter gäcka mig men ikväll har jag riktigt skön feeling!

Inga kommentarer: