tisdag 15 december 2009

Idag då?

* Återigen en tevesänd handbollsmatch och det lockar mig kraftigt, ska se vad jag kan hitta men efter gårdagens klockrena målspel (sex bollars marginal) så känner jag rejäl form i antågande!

* Vicho bommade sitt NHL spel med ett enda mål, surt men han lär ta nya tag!

* Betsafes julkalender idag - Extra höga odds på utvalda matcher mellan 14.00-16.00.

* Missa inte vårt kommande stryktipsbolag - intresseanmälan är öppen en och en halv vecka till men för att försäkra dig en plats och vara med redan från starten nu i helgen gäller det att skynda sig, vi är redan sju stycken i Sveriges hetaste och bästa Andelsbolag! (Spelbutikerna kan slänga sig i väggen!) Kan redan nu utlova roligare tipsförslag än vad de trötta gubbarna brukar bjuda på!

* En del PL på schemat ikväll med, dagens skrik verkar vara Birmingham men vill vänligt men bestämt varna lite för Blackburn, man har fått ordning på defensiven och ståtar faktiskt med tre raka nollor bakåt, är lite sugen på ett kryssspel men det får jag se om jag vågar återkomma kring.

* För de läsare som efterfrågade RSS-feeds har jag lagt upp något en bit ner på sidan som jag hoppas fungerar, la även till en annan prenumerationstjänst. Förslag på fler funktioner? Kontakta mig!

Inga kommentarer: