torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!


* Först och främst, tack för 2009 och tack för att ni besöker bloggen, som ni förstår är allt arbete man lägger ner helt värdelöst utan er läsare och ni är all min motivation, stort tack och låt oss se framemot ett än mer lönsamt 2010!

* Gårdagens spel slutade på dryga fyra units plus till slut, ändå lite besviken då dels Frölunda borde ha knutit ihop säcken och dels hade Montreal både ledningen och spelet ganska så klart, vinst efter OT till slut.
På pluskontot får målspelet i NHL samt Haparandaspelet hamna, skönt man värderade matcherna rätt för en gångs skull!

* Lite kort om 2010, de planer som finns hittils.
Dels har jag funderingar på fler fasta avdelningar, både kring Stryktipset(missa inte det nystartade bolaget!) samt en fast hörna kring "mina" lag som jag följer på nära håll.
Dels vet jag att Vicho kommer komma med mer fart, han har känt på bloggen lite grand hittils och i och med att tennisen snart drar igång vilket är hans paradgren så utlovas intressant läsning och exklusiva speltips, ont om tennisrekare! Tar mig friheten önska Gott Nytt År även å hans vägnar!

* Spelfonden avslutar året med 79 units plus, vilket får anses godkänt även om de sista månaderna har levererat lite sämre resultat än önskat, främst är det svägningarna jag måste jobba med, stabilare utveckling tack!

Inga kommentarer: