lördag 19 december 2009

Dagens spel

Mina spel för kvällen/natten!

Sevilla-Getafe 1:a (-1.0) 2.60
Real Madrid-Zaragoza 1:a (-1.0) 1.60
Dubbelodds: 4.16 (Betsafe) Insats: 2/10 units


Snor Mathias dubbel men väljer hcp-spelen, kanske inte så roligt att spela på samma matcher som honom men jag har inte så mycket val nu, tänker inte ge mig in i något jag inte har koll på.

Sevilla är på väg tillbaka mot formen igen efter att ha gått lite sämre i några veckor. Inför den mäktiga hemmapubliken på Ramon Sanchez Pizjuan brukar dom kunna trumma på rätt så bra. Liten insats då Getafe är luriga.

Madrid-Zaragoza ska jag väl inte gå in på speciellt mycket, nöjer mig med att säga det ska vara ren å skär klasskillnad.


Dallas-Detroit över 4.5 1.37
Carolina-Florida över 4.5 1.31
NY Islanders-Montreal över 3.5 1.19
Totalodds: 2.14 (Betsafe) Insats: 3/10 units

Blir inga motiveringar då jag ska göra lite annat nu. Blir nog inget mer NHL men man vet aldrig.

Lycka till med era spel!

Inga kommentarer: