lördag 12 december 2009

Serie A

Då var det dags att se om man kan följa upp den lysande starten man fick och det hoppas jag verkligen då jag ger mig in på Serie A som ska vara min starka sida.

Självklart en oviss match men det ska kunna gå, provar också ett spel från spanien men det får ni ta för vad det är, något att ha framför teven ikväll.

Cagliari-Napoli 1:a 2.35 Insats: 3/10 units

Cagliari-Napoli över 2.5 1.98 Insats: 5/10 units

Cagliari är en av dom svåraste bortamatcherna som finns i italien vilket många storlag har fått känna på. Senast var det Juventus (2-0) som fick åka hem med svansen mellan benen. Matri och Nene har verkligen levererar framåt det senaste och lär fortsätta med det. Håller dock nere insatsen då Hamsik, Quagliarella och Lavezzi kan hota vilket lag som helst på egen hand.

Överspelet grundar sig också på Napolis offensiv, gör Napoli mål ikväll så tror jag stenhårt på att den här matchen går över.

Valencia-Real Madrid 1:a 2.50 Insats: 2/10 units

Som sagt ta det för vad det är men visst fan ska Valencia kunna ställa till det för Real på Mestalla.

Håller som sagt nere insatserna idag då jag inte tycker mig ha hittat några solklara drag. Rekarna blev också korta men orkar inte stressa fram långa rekar och få ut spelen 10 minuter innan spelstopp, jag är redan sent ute.

Lycka till!

Inga kommentarer: