tisdag 15 december 2009

NHL!

Pittsburgh-Philadelphia över 4.5 1.27
Colorado-Washington över 4.5 1.25
Minnesota-Columbus över 4.5 1.35
Totalodds: 2.14 (Betsafe) Insats: 3/10 units


Pittsburgh har kapacitet framåt och jag hoppas philly ska kunna bygga vidare på gårdagens resultat.

Colorado har kapacitet för att göra några mål och Washington är ett av NHLs bästa lag då dom bara gått under 4.5 mål 5 gånger denna säsong och har mängder med matchvinnare.

Colombus såg riktigt dåliga ut bakåt igår och jag hoppas dom är lika dåliga inatt. Om inte så hoppas jag dom kan leverera framåt som igår för då bör denna sitta, nollan håller dom ju knappast.

Skulle jag testa mig på något 1X2 spel så kan jag tänka mig Kings är revanschsugna efter en riktigt dålig insats igår. Anze Kopitar lär inte göra en lika dålig match igen.

Lycka till!

Inga kommentarer: