söndag 6 december 2009

Triss i spanska spel!

Många vänder blicken mot Rom senare ikväll, men jag saknar kanonfeeling för favoriten Roma. Ska suga på den karamellen ett tag till och eventuellt testa ett spel därifrån med, kanske något roligt och mer udda specialspel i brist på annat.
Spelstopp 20.30 där dock så tid finns det gott om!
Här kommer mina spanska spel så länge, håll till godo!


Villareal - Getafe över 2,5 mål
Odds:1,75 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Fegar ut en del och vägrar ta 1x2 ställning, håller bortalaget som kapabelt och de kan absolut störa. I takt med att Villareal fått upp farten så har offensiven verkligen lossnat och jag bedömer chanser att gå över linan som stora!


Bilbao - Valencia 1:a
Odds: 3,25 (Betsafe) Insats: 5/10 units
San Mames en av de svåraste bortaarenorna som finns och ikväll får Valencia verkligen bekänna färg, hemmalaget har fin form och kommer bjuda upp till rejäl kamp.


Mallorca - Zaragoza 1:a Odds: 1,80
Espanyol - Santander 1:a Odds: 2,02
Dubbelodds: 3,64 (Betsafe) Insats: 2/10 units
Testar en stabil dubbel till låg insats med, för att fatta mig kort tycker jag att de bägge hemmalagen har en fin potential samt möter usla/direkt dåliga motståndare i eftermiddag.

Inga kommentarer: