lördag 19 december 2009

Lördagens tankar

* Usel spelform är en underdrift och jag gör det ända rätta och håller mig borta från bloggen, en upptagen dag som mestadels kommer ägnas åt andra matnyttigheter, men givetvis bjuder jag på ett par spel innan dess!

* Nya freespins i Betsafe:s julkalender, länk här ovan.

* Vicho har lovat hålla ställningarna på bloggen idag, hoppas han kan bringa tur och vinnande spel - det behövs i dessa jultider!

Mina spel:

Cardiff - Leicester 1:a
Odds: 1,90 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Hemmalaget med en sprudlande offensiv, skyttekungen Whittingham väntas spela och ihop med nästan lika giftiga Chopra som har man en bred offensiv. Leciester blandar och ger men jag är inne på att nykonlingen kommer börja tappa mark efter sin imponerande inledning, hur som helst ett klart spelvärt odds!

Nottingham - Preston 1:a
Odds: 1,80 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Hemmalaget fortsätter att gå fram som en slåttermaskin i serien, finns egentligen inga frågetecken eller problem för Billy Davies(hemmamanagern) utan han har en bred spelartrupp att välja ur. Prestigematch då Nottingham har ett par, tre spelare som tidigare spelat för gästerna, bland annat lagkapten McKenna. En ny hemmaseger inför storpublik - som fansen har väntat på en toppstrid genom åren!

Sevilla - Getafe 1:a Odds: 1,58
Real Madrid - Zaragoza 1:a Odds: 1,19
Dubbelodds: 1,88 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Avslutar dagen med en dubbel som ska vara ramstark,
Sevilla huvudet högre och Real Madrid vinner med förbundna ögon!

Inga kommentarer: