onsdag 9 december 2009

Premiär!

Då var det dags att göra min debut här på sidan, jag väljer att köra en dubbel som känns rätt safe så här första dagen med tanke på att jag vill få en flygande start.

Som Mathias redan har varit inne på så är mina expertområde främst tennis och Serie A men det kan även bli en del NHL om ni vill ha det? Skriv gärna i chattboxen så jag vet om det finns intresse för det

Förutom dom redan nämnda områdena så är jag väl en allätare som har hyfsad koll på lite allt möjligt. Men nog om detta.

Nu kör vi!


Ystads IF - IFK Kristianstad 1:a Odds: 1.33
Stuttgart - Unirea 1:a Odds: 1.60
Dubbelodds: 2.13 (Expekt) Insats: 5/10 Units

Ystad ska vara ett par klasser bättre i skånederbyt och hemmaplansfördelen är väldigt stor i handbollens elitserie. Här ska det skilja ett par klasser mellan lagen dessutom

Det är väldigt turbulent i Stuttgart för närvarande då man går dåligt i Bundesliga och även bytt tränare för några dagar sedan. Men här tror jag faktiskt vändningen kan komma, med Gross som ny tränare och en direkt avgörande match i Champions League. Stuttgart har ett rätt så bra lag på pappret och nu borde spelarna vilja visa att det just är dom som ska spela. Rumänerna ska ha en stor eloge för det dom har åstadkommit men här ska det ta stopp.

Inga kommentarer: