måndag 28 december 2009

Tottenham och Nottingham vinner!?

Testar en engelsk dubbel till att börja med som jag tror en hel del på!
Planerar återkomma kring Frölunda - Färjestad då jag vill ha en tevepeng till matchen...

Tottenham - West Ham 1:a Odds: 1,42
Nottingham - Coventry 1:a Odds: 1,55
Dubbelodds: 2,20 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Håller Tottenham som klart bättre och som jag redan varit inne på vid flera tillfällen så tror jag man har chansen att slå sig in i topp4 i år, då måste matcher som denna helt enkelt vinnas!
West Ham blandar och ger en del men totalt sett ger jag inte mycket för Zolas manskap och på White Hart Lane vänter rimligtvis en väldigt svår(för svår?) uppgift. Defoe avgör!?

Nottingham är bloggens räddningsplanka och ni som vågar följa de frekventa spelen på laget vet vad det brukar innebära allt som oftast. Hemma på City ground levererar man nästan alltid och utskåpningen av Preston sist (3-0) visar att hemmaformen är fortsatt riktigt bra, Coventry vänder hem med noll poäng?

Inga kommentarer: