onsdag 9 december 2009

The heat is on!

För en gammal räv som mig är det lite ovant när man har en skribent till på sidan men samtidigt väldigt sporrande, även om det inte alls är någon intern tävling så är det klart att det här får mig att hugga i lite extra, kul!

Vicho:s spel hade jag mycket väl kunnat testa men det känns väl sådär fräscht att lägga samma spel va? Nej, jag testar istället två andra CL-spel som jag tycker borde sitta.

Dags att leverera nu, Negredo?

Sevilla - Rangers handicapspel -1 mål 1:a
Odds: 2,10 (Betsafe) Insats: 3/10 units

Motivation brukar slå klass heter det, men vad händer när både motivation och klass ligger på hemmalaget då? Nej, jag misstänker att Rangers tar väldigt lätt på denna uppgiften och precis som jag var inne på i min Europatipsanalys(längre ner på sidan) så tror jag att Sevilla gärna vill leverera ikväll. Man sparar några spelare men följande elva är ändå stark(från svenska fans redaktionen):

Palop
Konko Cala Drago Navarro
Navas Lolo Romaric Capel
Negredo Kanoute

Håller nere insatsen på beskedliga 3 units trots allt, Sevilla har ju ett par mindre bra insatser bakom sig samt behöver inte ens vinna matchen.

Liverpool - Fiorentina under 3,5 mål Odds: 1,25
Lyon - Debrecen över 3,5 mål Odds: 2,02
Dubbelodds: 2,52 (Betsafe) Insats: 2/10 units

Har fått för mig att Fiorentina låser denna matchen, man lär fokusera bakåt och att det gått troll i Pools offensiv är ingen hemlighet, underspel är normalt sett inget för mig men 3,5 mål känns högt!

Lyon kan spela avslappnat i denna betydelselösa match och jag tror lagen kan bjuda på en del mål, linan känns helt klart möjlig.


Inga kommentarer: