tisdag 2 december 2008

Angående spelfond

Vill bara informera då jag fick en fråga om det, på denna bloggen bedriver jag ingen spelfond i nuläget utan planerar som jag tidigare sagt en till 1 januari.

Min målsättning är att i god tid innan gå ut med förutsättningarna inför fonden, då jag fått till mig att det finns en del som vill rygga mig rätt av.

Det kommer att bli fyra spelbolag, tre av dem är klara.
Svenska Spel, Betsafe samt Expekt.
Jag jobbar på att få fram en bra deal för mig själv SAMT bloggens läsare på det fjärde bolaget och kommer återkomma med det.

För övrigt kanske ni märker att det ändras utseende, annonser osv här i tid och otid, bloggen är helt enkelt under uppbyggnad och jag tror mig vara klar relativt snart, tack för ert tålamod.

Hörs senare med nya rykande färska vinnardrag(hoppas jag)!

Inga kommentarer: